niedziela, 14 lipca 2013

W pogoni za owadami cz.8

Wczoraj i dzisiaj trochę polatałam za owadami mimo,że pogoda była taka sobie udało mi się uchwycić nowe gatunki.Tym razem skakałam trochę za konikami polnymi i trafił sie konik czerwony z tzw erytryzmem co powoduje taki kolorek:)Reszta to takie dość pospolite Euthystira brachyptera,Stenobothrus cf. lineatus,Chorthippus (Glyptobothrus)sp.Trafiły się też ważki szablak krwisty i chyba Aeshna cyanea ale to muszę jeszcze potwierdzić:)Z motyli znowu ciekawy gatunek Harpella forficella i przeziernik Pyropteron triannuliformis .Zrobiłam mixture na owady i fajny czarny biegacz się zjawił,niestety zle się ustawił a gdy go dotknęłam jak perszing zaczął uciekać:(i nawet foto nie zrobiłam a bałam się wziąść go do ręki(taki jakis strach,że ugryzie).ale jeszcze go dopadne i mam nadzieję,że więcej się pokaże z biegaczowatych:)to na tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz