środa, 29 stycznia 2014

Czatowni czas cz 7 i inne

Dzisiaj wybrałam się do czatowni dać ptakom jeść i trochę posiedzieć,choć pogoda nie była dobra na foty:(Po drodze stadko szczygłów żerujące na jakiś chwastach. Do czatowni wprowadziła się myszka bo widać ślady:)Także mam lokatora:)Nasypałam słonecznika i zasiadłam wygodnie w budzie-ptaki leniwie co chwila pojawiały się po słonecznik,wzmożone pojawienie się jerów i zięb sprawiało,że na ziemi cały czas coś się działo-do innych ciekawych gości mogę śmiało zaliczyć 2 potrzeszcze,których to jeszcze nie gościłam u siebie-fotki dokumentacyjne:)Pojawił się tez krogulec punkt 12 ale nic nie upolował.Potem ptaki zaczęły intensywniej żerować co pozwoliło zrobić kilka kadrów. rudzik
sikora bogatka
jer
mazurek
potrzeszcz
I jeszcze fotka mojego psa jak wychodzi w mrozne dni na spacer mając na łapkach skarpetki-tak robimy od lat:)
i jeszcze łabędz niemy z portu w Choruli z obrączką hodowlaną,ciekawe czy ktoś miał go od pisklaka i zaczął być agresywny to się go pozbył czy może w inny sposób załozył mu ten plastik?

3 komentarze:

  1. Potrzeszcza gratuluję bo jeszcze nie widziałem zresztą jera też. W tym roku w karmniku przy domu mam mały ruch. W lesie dobrze zaczęło się od gila, mam nadzieję że zaskoczą mnie jeszcze jacyś niespodziewani goście:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

  2. Jera w tym roku nie widziałem jeszcze za to potrzeszcze przysiadły na chwilę w okolicy mojego karmnika :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudzik piękny, potrzeszcza u siebie nie widziałam nigdy, może się kiedyś pojawi.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń