wtorek, 5 marca 2013

chyba ostatni dzień w czatowni:)

Dzisiaj postanowiłam skoczyc do czatowni zobaczyc jak tam z ptakami,czy juz czuja wiosne.Widać,że tak bardzo mało przylatuje do karmnika chociaz zaskoczyl mnie widok gila,ale nie siadal tak jak chciałam:( Najbardziej pozowały bogatki,modraszki tez unikały patyka,za to mazurek fajnie przysiadł i pozwolił na ładną serie fotek-czego mi brakowało w moim zestawie.Ptaki dosc leniwie przylatywaly na slonecznik,wiec powoli sprzatam otoczenie,część starej budy juz zabrałam,ale oczywiscie póki słonecznik nie będzie zostawał dłuzej niz tydzień to nie przestanę dokarmiać.Juz zastanawiam sie nad poidelkiem ale w lesie gdzie miałam w zeszłym sezonie.mysle,że dopoki nie bedzie liści to troche pofoce a potem bede tylko obserwowac,no moze czasem cos pstryknę,bo nigdy nie wiadomo kto odwiedzi poidełko:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz