sobota, 27 kwietnia 2013

"emilówka",foty poidełkowe i foty na torowisku

Dzisiaj rano odwiedziłam "emilówke",troche połaziłam po dolnej części "wąwozu",w oczku mozna było zauwazyć spore ilości traszki zwyczajnej,tych "pajaków" pływających po wodzie,jakąś roślinke sfociłam,motylka coś z modraszków.Popołudniu Marzena poszła do lasu do poidełka a ja na stare torowisko połozyłam sie pod siatką przy malej kałuzy.w lesnym poidełku dzisiaj ruch mały,a na torowisku to sporo ptaków sie kręciło ale ja jak zwykle nie ta kałuże wybrałam i za nisko się połozyłam choć i tak było ciekawie pojawiły się mazurki,cierniówka,trzandel,makolągwy,sierpówki,szpaki,dzwonce,bogatki.Na drugim oczku słychac było pliszki siwe i potrzeszcze.Przeleciała kukułka i sroka siadła przy oczku ogonem do mnie,że prawie mogłabym ją złapać za niego:)jakies patyczki z wody wyciagała:)Potem podczas spaceru pierwsza przepiórka.Mysle,że na torowisko jeszcze zajrze na foty:)

1 komentarz:

  1. Przyjemnie dziś spędziłaś dzień :-D powiem Ci Moniko choć nie jestem botanikiem ;) że chyba ta roślina to wschodzący oset, widziałem też już coś takiego tej wiosny :-)szybko te chwasty się rozwijają, jeśli dobrze widzę wokoło wyrastają też pokrzywy :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń