czwartek, 6 marca 2014

Ogrodowe kwiatki:)

Dzisiaj post typowo ogródkowy,to nie jest tak,że interesuje mnie tylko dzika przyroda ale także kwiaty domowe.I dzisiaj chcę Wam przedstawić to co teraz kwitnie,co kupiłam a co czeka na posadzenie:)I tak pierwiosnki kupiłam dzisiaj bo tata dał kase z okazji dnia kobiet co prawda o 2 dni za wcześnie ale jak jechaliśmy do sklepu to przy okazji cos się kupiło:)prymulki kupiłam już dużo wcześniej.
Teraz ogrodowe kwiatki,dzisiaj mama odkryła wszystkie rośliny co były okryte na zimę i tak budleja nawet liści nie zrzuciła:)krokusiki też już ładnie kwitną a prymulki to całą zimę kwitną:)
I na koniec to co jeszcze ma trafić do ogrodu-duzy to on nie jest i nie bardzo wiem gdzie to wysieje tym bardziej,że w kolejce czeka sporo bratków,dzwonków,gozdzików:)A w piwnicy mieczyki,kany i georginie.

3 komentarze:

  1. Wiosennie :) Trochę nasionek już jest, ciekawa jest ta biała aksamitka, ja jeszcze postanowiłam dokupić eszolcję.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą aksamitkę wypatrzyła moja siostra.Mnie ciekawi jak będą się prezentować te motylki(drugie od dołu od prawej)

    OdpowiedzUsuń