sobota, 12 stycznia 2019

Foto-czaty

Taka właściwie spontaniczna zasiadka bez długiego dokarmiania itp.W zasadzie pojechałam w to miejsce powiesić fotopułapkę licząc,że trafią się jelenie ale niestety w nocy tylko 5 dzików się pokazało.Za to prym wiodły ptaki drapieżne z bielikiem włącznie-gdybym rano zdjęła kamerkę i przejrzała to bym siedziała w budzie do południa po cichu licząc na bielika.Ale i tak było superancko dopisały myszołowy.Może na następny atak zimy też zasiądę w budzie jak mnie siorka zawiezie:) Acha spodobało mi się te nocne obserwacje zwierząt za pomocą fotopułapek i postanowiłam założyć zbiórke na zrzutka.pl.Oczywiście aż takiej kwoty może nie potrzebuję ale każda wpłata się liczy:) https://zrzutka.pl/ff7dk4 A tymczasem zapraszam na serie fotek-są też takie jakby za mgłą(zaparował obiektyw)ale warte pokazania.

10 komentarzy:

  1. Fajny myszak. Też myślałam o kupnie foto pułapki, ale na razie inne wydatki mam. Może za rok, czy dwa. Ciekawa jestem co się kręci kolo domu moich rodziców nocami, albo w ogóle kiedy nikt nie patrzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jak wieszałam na podwórku to tylko koty i jeż latem.

      Usuń
  2. Ale pięknie :)
    Ale czytając sobie pomyślałam, że za chwilę widok dzika będzie rarytasem przyrodniczym... więc może cieszmy się ich obecnością i widokiem póki jeszcze są...
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak człowiek jest jedynym drapieżnikiem który myśli ze może wszystko ale z czasem to się zemści ale nie bedzie odwrotu....

      Usuń
  3. No to miałaś widok, do pozazdroszczenia. Życzę uzbierania pieniążków na fotopułapkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:)pierwszy raz miałam okazję widzieć myszołowa włochatego tak blisko a budząca się przyroda o świcie jest niesamowita zwłaszcza jak sie tylko słucha a nie widzi:)pozdrawiam

      Usuń
  4. Piękny uchwycony myszołów, jestem pod dużym wrażeniem! Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:)to taki spontan bo miejscówka znaleziona 2 dni wcze sniej a ma potencjał.niestety dopiero w przyszłym tygodniu znowu ja odwiedzę chyba ze zima odpusci na długo to nie bedzie sensu.pozdrawiam

      Usuń
  5. SUUUPER!
    parę groszy przekazane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wpłatę obiecuję jak najczęściej wrzucać filmiki z terenu:)pozdrawiam

      Usuń