czwartek, 16 maja 2013

lesne poidełko i torowisko 15.05

Wczoraj rano poszlismy na swoje stanowiska pofocic ptaki i tak ja poszłam na torowisko sporo wody jeszcze było to i daleko modele siadały:(Ale bez rewelacji makolągwa,gąsiorek,dzwoniec,mazurek to ptaki które zawitały w ciągu 4godz.Część ptaków pewnie korzystała z wody kawałek dalej.Marzena poszła do lasu i jak zwykle ptaków "tabuny" z ciekawszych gajówka i raniuszek.Ja dzisiaj poszłam licząc na gajówki ale ptaków niet a i ptasi standart tez nie dopisywał kos,sójka,piecuszek,zieba,sierpówka,rudzik,pokrzywnica,kapturka.Widać ją lepiej lubią niz mnie:)

2 komentarze:

  1. Jak to fajnie mieć czatownię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ano fajnie tylko troche ciemnawo sie tam zrobiło,może jak słońce bedzie wyżej to i jasniej tam się zrobi:)

    OdpowiedzUsuń