wtorek, 21 maja 2013

seria fotek z cyklu rózności:)

Wczorajszy poranek spedziłam uganiając sie za motylami na starym torowisku.A pojawiły sie ciekawe gatunki jak Pyrgus malvae,Lasiommata megera i Cupido argiades oraz wiele innych pospolitych gatunków.był też pająk z swoja ofiarą Cercopis vulnerata. a popołudnie spedziłam w okolicach "goldu" również w poszukiwaniu owadów-tam trafił sie ładny Lixus iridis a wiele gatunkow nie chciało pozować i umiejętnie zmykały przed obiektywem:)Pojawiło sie sporo ważek i była Crocothemis erythraeaalenie.A przed ostatnie zdjęcie z cyklu znajdz bączka:) Na koniec zło na niebie co zła pogodę nam serwuje:(

2 komentarze:

  1. Świat owadów przeze mnie nie został jeszcze w pełni odkryty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szczerze polecam,jest niesamowity!tyle,że problem to kleszcze,wczoraj juz wyciągłam jednego i musze patrzeć czy coś sie nie dzieje:(w zeszłym roku już brałam antybiotyk:(

      Usuń