czwartek, 29 sierpnia 2013

W pogoni za owadami cz.13 27.08

Znowu odwiedziłam "swoją"miejscówkę w poszukiwaniu motyli ale już niewiele sie dzieje i nic nowego nie chce wpaść przed obiektyw.Wyjątek stanowią modraszki ikary,których jest pełno w dodatku w róznych "odcieniach" i trudno się połapać co jest co.Już myslałam,że mam poszukiwany przeze mnie gatunek ale nie znowu modraszek ikar:(Na foto jest też modraszek argus.Tym razem wzięłam ze sobą zapięcie do roweru i mogłam spokojnie połazic po wyzszych partiach kamieniołomu i natrafiłam na pokazne stanowisko dziewięćsiła bezłodygowego będącego w polsce pod ścisłą ochroną i krwiściaga mniejszego- lubi inne tereny niż jego krewniak krwiściąg lekarski.Tak to motylowy standart,z szarańczaków to to co zwykle lącznie z tym rzadkim gatunkiem:)To na tyle mam nadzieję,że jakoś się znowu rozkręci z ciekawymi fotkami choc to taki przejściowy czas.

2 komentarze:


  1. Kolejny ciekawy gatunek motylków prezentujesz, zgromadziłaś już wiele fotek różnych gatunków :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki ,sporo tego jest ale nie wszystkie w tym roku sie pokazały(rzadkości).ale i tak sezon udany:)

    OdpowiedzUsuń