niedziela, 28 listopada 2021

Pierwszy śnieg 2021

 Jak zapowiadali tak też się stało, mianowicie mowa o opadach śniegu .Sobotni poranek przywitał nas sporą warstwą białego puchu mokrego zresztą:)Kolega dzień wcześniej dał propozycję zabrania się przy okazji do rezerwatu Lesisko-jak nie skorzystać z takiej okazji jak zapowiadali śnieg:)Pisząc tego posta też sypie śnieg. No ale wracamy do wyjazdu. Przygotowałam się solidnie termos z herbatą i naleśnik z dżemem z buraków cukrowych. Kolega odstawił mnie na parking a sam pojechał od innej strony biegać.

To zaczynamy fotorelację:)


niby wiedzą a czemu w normalnych lasach tak nie robią?

Piękny buczynowy las za bogaty w ptaki nie jest o tej porze roku bo tylko 4 kowaliki spotkałam i gile żerujące już poza rezerwatem. Doszłam do ruin folwarku na wzniesieniu. Tam żerował dzięcioł zielony.





Przyroda już zagarnęła co jej ale i tak ciekawie to wygląda. Idąc dalej zobaczyłam sarnę żerująca na rzepaku.



Potem było jeszcze 4 ale szybko uciekły widać źle kojarzą ubranie maskujące bo jak szli ludzie z rowerami i ubrani na kolorowo to nie reagowały a ja się tylko zatrzymałam ubrana w moro i już zwiały.
Dalej było już tylko lepiej słońce coraz mocniej grzało śnieg za kołnierz wpadał:)I udało się spotkać muflony.

stały przy ogrodzeniu gdzie były inne w zagrodzie.


A tu kolejne spotkanie w innym miejscu.



Poszłam dalej dotarłam do kapliczki, tam zrobiłam sobie przerwę na naleśnika i herbatę .Po czym ruszyłam dalej. Tym razem poszłam zobaczyć co jest po lewej stronie skraju lasu. Tam było ogrodzone pole kukurydzy oczywiście z dziurami w siatce, na kolbach buszowały sikory i gdy wychyliłam się poza ogrodzenie zobaczyłam daniela.Ale najpierw filmik z sikorką

Teraz kolej na daniela:)




Fajne spotkanie,a jeszcze potem dordnego daniela zobaczyłam.
piękne łopaty

Wypad udany w wspaniałych okolicznościach przyrody.


2 komentarze:

  1. Hej. Gratuluje pięknych zdjęć i zazdroszczę spaceru w takich okolicznościach :)
    Pozdrawiam ze Śnieżnego Wrocław :)

    OdpowiedzUsuń