czwartek, 14 marca 2013

Odwiedziny "emilówki"

Dzisiaj mimo nienajlepszej pogody wybralismy,sie na emilówke,zabierając ze soba aparaty by coś ustrzelić.Na początek fajnie pozowały krzyzodzioby świerkowe,schodziły nisko ale co z tego jak brak slonca i ciężko było piekną barwę samców pokazać na foto.Zaskakującym akcentem była kopulacja pary krzyzodziobów i widok samicy z materialem na gniazdo.Czyżby ptaki tam się lęgły?.Potem rozdzielilismy się i ja poszłam do czatowni a siostra została na początku lasku gdzie jest tez zrobiony karmniczek.U mnie jakos ptaki tak niemrawo reagowały na jedzenie,pierwszy raz pokazał się szczygieł ale skopałam fotkę:(Po pól godzinie zwinełam się.U Marzeny znowu ptaki dopisywały sikory,dzięciol,rudzik,gil,kowalik,czyże tylko wszystkie baterie jej padly,ktore miała:(wiec jak zwykle ja starałam sie wykorzystać moment by coś uchwycić.To miejsce coraz bardziej mnie fascynuje i chyba zrobię tam poidelko i ogolnie poznać to miejsce pod względem flory i fauny.

1 komentarz:

  1. U mnie spadło zdecydowanie więcej śniegu i zimno że i w ten weekend nie zrobię żadnego wypadu na ptaki :-) oj ta zima...

    OdpowiedzUsuń