poniedziałek, 7 grudnia 2015

Z terenu:)

Dzisiaj za wiele nie będzie ale mam nadzieję,że ciekawie.W sobotę rano wybrałam się w jedno moje dość często odwiedzane miejsce zwłaszcza w okresie wiosenno-letnim:)Celowo nie piszę gdzie bo to co pokażę-niektórzy w zły sposób mogą wykorzystać:( A wiec najpierw szliśmy spacerkiem po leśnej drodze podziwiając przebijające sie promienie słońca i wszędobylskie kowaliki:)
Dużo jeszcze lata Operophtera sp.to typowo jesienne motyle.
Wiele starych zmurszałych drzew porośniętych jest mchami,grzybami i porostami-tworzącymi klimat tego miejsca.
Doszliśmy do miejsca podmokłego i nagle usłyszeliśmy dziki-wszak maja teraz huczkę(czyli ruje).Ja miałam kompakta a Marzena lustro-tyle,że nie przestawiła ustawień stąd fotki trochę nie wyrazne.Ja wdrapałam się na pobliskie drzewo by spokojnie obserwować watahę dzików a siostra postanowiła z ziemi je oglądać mając za sobą drzewo awaryjne:)Raz u niej był tak blisko,że nie zmieścił się w kadrze:)
Mi nic nie wyszło bo miałam je pod słońce:( Jeszcze foto-zagadka czy widzicie na tym foto jakiegoś zwierza?
A wczoraj tylko spacerek po polach ale przy wietrze,który dość mocno wiał niewiele ptaków latało prócz myszołowów i stadka dzwońców. Popołudniu tato przebrał się za mikołaja i pojechaliśmy do bratanicy:)Wcześniej mówiła,że siądzie mikołajowi na kolanach,że będzie się z nim bawić klockami ale jak przyszedł to mina była do płaczu:)dostała prezenty,mikołaj podziękował za guzik,który zostawiła u mnie w pokoju na oknie.I jak poszedł to już z wielkimi emocjami opowiadała o tym spotkaniu:)i oczywiście do wieczora zabawa z ciocią:)

7 komentarzy:

  1. Lisiur się fajnie wkomponował - gratuluje spostrzegawczości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli masz na myśli lisa to zła odpowiedz:)pozdrawiam

      Usuń
    2. No fakt po powiększeniu zdjęcia...
      a na pierwszy rzut oka, widziałem tam lisa... może to kwestia zafiksowania na lisach, bo sporo ich ostatnio widuje?

      Usuń
  2. Wygląda, że stoi tam coś z rogami :) Mikołaj fajny!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo za spostrzegawczość:)to jeleń:)wybiegł też fajnie na mniejszą gęstwinie ale kompakt nie poradził sobie z ostrością:(pozdrawiam

      Usuń
  3. Na zdjęciu to moim zdaniem jeleń. A dzika to bym się przestraszyła:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka :)
    Nominowałam Cię do wyróżnienia, jeśli masz ochotę na zabawę to gorąco zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń