poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Turawa 22.04

Dzisiaj wybralismy się na turawę licząc na jakieś rybitwy ale nie dane było nam widzieć.Za to duzo labedzi niemych napewno koło 80os i jeden krzykliwy,sporo cyranek i cyraneczek,duzo krakw,perkozów dwuczubych,czernic,łysek,smieszek.Kilka świastunów,para gęgaw,4 płaskonosy kilka kormoranów,błotniak stawowy,wrony siwe i drobnica,no i oczywiscie brodziec piskliwy.Wracajac z turawy za kamionkiem w strone gogolina ujrzelismy niebieskie przylaszczki i białe dywany zawilca gajowego.Pięknie tez pachniały fiołki lesne:). no i fotka gila z czatowni ta moja siostra to ma szczęście na chwile siadła i takie cudo jej przylecialo a ja siedze godzinami i nic:)

3 komentarze:

  1. Bo to niebieskie to nie zawilec tylko przylaszczka :) Śliczne są, w mojej okolicy nigdy nie spotkałam ich w lesie, zawilce tak.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za poprawienie,ech słabo sie przykładam do oznaczen ale powiem,ze czytałam ze są niebiesk0-lawendowe to był na jakiejs sronie ogrodowej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są, sama mam takie błękitne, niedługo zaczną kwitnąć :) Kwiaty są faktycznie podobne, mają różne liście.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń