czwartek, 12 grudnia 2013

Turawa i kosorowice 12.12.

Dzisiaj rano wybrałam się do czatowni ale kolega zadzwonił,że chce jechać na Turawę to się zgodziłam,zebrałam manatki i poszłam do domu by wziąść sprzęt.Na Turawie ptaków dużo głównymi przedstawicielami kaczej zupy były cyraneczki i krzyżówki ale trafił się też nur czarnoszyi,co najmniej 10 bielaczków,nurogęsi,trochę mew dużych i śmieszek,wron siwych,były też bieliki.Jednak pózniej wiatr wpędził mgłę,która utrzymywała się na drugiej części zbiornika i tak ograniczył widoczność:(Zajechaliśmy na chwilę jeszcze na Kosorowice a tam 4 czaple białe,5-6 czapli siwych,bielik,samotniki 2os,perkozki,raniuszki,mazurki w dużych ilościach,zimorodek,myszołowy.Były też sarny w dwóch stadkach.Wypad udany pogoda dopisała na ptasie obserwacje-fotki dokumentacyjne.Na foto mewa i bielaczki,nur czarnoszyi,samotniki i troche kaczek z Turawy i zachód słońca nad kosorowicami.

2 komentarze:


  1. Hejo, wiesz Moniko,że przegapiłem Twoje posty, jakiś czas temu zacząłem śledzić blogi przy pomocy innej stronki nie blogera i nie dodałem Twojego bloga ale się właśnie zorientowałem że coś jest nie tak :)
    Gratulacje samotników :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Damian :)

    OdpowiedzUsuń