środa, 8 kwietnia 2015

Wysypisko śmieci i mixik

Dzisiaj będzie krótko ale z ciekawymi obserwacjami:)Lany poniedziałek to spacerek na emilówke- choć pogoda nie rozpieszczała bo zmienna była i co chwila była inna pora roku to i tak spacer uważam za ciekawy.Na starym torowisku spotkaliśmy kląskawkę,dalej stadko szczygłów,poszłam na boisko w kadłubcu a tam fajna czarcia miotła:)
Na emilówce 2 zające kilka saren,kowaliki,sikory-najwięcej modraszek,śpiewające mysikróliki,stadko szczygłów,kosy.Fiołki jeszcze pozamykane i dość im się podmarzło:(
Obeszliśmy pola ale poza błotniakiem stawowym,myszołowem,skowronkami i stadem szpaków pustawo:( A we wtorek wybrałam się na wysypisko śmieci i jak tylko dojechałam pierwsze ptaki jakie zauważyłam to 3 mewy żołtonogie w tym 2 ciemnopłaszczowe i jedna jasnopłaszczowa.Były też śmieszki ok 110os w tym tylko 2 z plastikami i 5 mew dużych.
W parku pierwszy kulczyk a tak reszta to ptasi standart.Jeszcze popołudniu skoczyliśmy na szczakla a tam też standart ptaki ale bardzo rozśpiewany:).

5 komentarzy:

  1. Ty spotykasz szczygły stadami, a ja nie mogę jednego zobaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chłodne dni sprawiły,że jeszcze mozna spotkać grupki ptaków szukających pokarmu.

      Usuń
  2. Widoku tylu ptaków tylko pozazdrości można. Ostatnie zdjęcie jest świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcie modraszki! Jakim aparatem były robione fotki, jeśli mogę oczywiście spytać? Gratuluję fajnych obserwacji :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lustrzanką canon eos 50d i obiektyw 70-300,a fotki mew kompaktem sony h5.

      Usuń