sobota, 6 lipca 2013

torowisko 6.07

Dzisiaj również wybrałam sie na torowisko pofocić,ale było skromnie trznadle,potrzeszcz,mazurki,szpaki.Wokół siadały poklaskwy,dzwońce,kopciuszki ale nie chciały przylecieć:(Trzandel rządził podczas kapieli i przeganiał mazurka i potrzeszcza:)Nie wiem czy dalej będę chodzic focic ptaki bo juz 3 kleszcze złapałam i się zastanawiam czy dalej ryzykować zdrowie,tym bardziej,że w zeszłym roku leczyłam sie na bolerioze:(Rzadne środki nie są skuteczne by sie uchronic przed tymi krwiopijcami,nawet z środkiem DEEP-który powinien je odstraszać.dlatego chyba narazie ostatnie foty na pewien czas.

3 komentarze:

  1. Ja to się boję tych kleszcze, jak idę do lasu to zawsze ubieram się w długie spodnie, koszule z długim rękawem po powrocie z lasu od razu się przebieram...

    OdpowiedzUsuń
  2. to nie zawsze pomaga bo ja też sie dobrze ubieram i jeszcze pryskam preparatem ale 3 godz.lezenia pod siatka to zawsze cos wejdzie mimo,że leże na karimacie i nie ma pod nia trawy:(ale co zrobic takie czasy,ze robactwo naz zjada:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki sprzętem Koleżanka foci, jeśli można zapytać? Zdjęcia są wyśmienite.
    Pozdro/ Michał

    OdpowiedzUsuń