piątek, 19 lipca 2013

W pogoni za owadami cz.9

Ostatnie 2 dni uganiałam się za owadami w swoim rewirze.Jak narazie owadzi standart z nowości pojawił się już Polyommatus coridon(modraszek korydon)i ciekawa forma Argynnis paphia-valesina.Lata sporo Maniola jurtina ,pojawiły się Lśniaki ale nie dały się sfocić:(Udało mi się też spotkać Wonnica piżmówka (Aromia moschata)i kózki zmorsznik czerwony Stictoleptura rubra:)Czas poszukać innego miejsca choć kleszcze nie dają za wygraną zaliczyłam już 5szt:(wszystko nimfy.I jeszcze na koniec piękny duży kwiat ślazu.

2 komentarze:

  1. Piękny blog, zaczęłam czytać i wsiąkłam, tym bardziej, że znam te strony o których piszesz, będę czytelniczką :)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za wizytę i bardzo się ciesze,że się podoba:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń