wtorek, 22 lipca 2014

wpisik o wszystkim:)

Dzisiaj postanowiłam zebrać wszystko co chcę pokazać a zawsze zapomnę:)Na początek łabędzie pierwsze to z Januszkowic(nowe stawy hodowlane),drugie z "goldu"-w tym roku tez jest jeden polak.było 7 młodych ale zostało już 6.
Kolej na futro-te sarenki spotkaliśmy na "szczaklu" wygody. fajnie się odganiał od much:)
Kolejne foto to roślinka-niecierpek (Impatiens noli-tangere)spotkany również na "szczaklu"
Pora na owady: znowu trafił mi się szarańczak według wikipedi rzadki w polsce a my go mamy u siebie:) to Gomphocerippus rufus
Parka Maniola jurtina
Pyrausta ostrinalis
Pająk to kwietnik(Misumena vatia) z swoja ofiarą.
i na koniec turkawka(Streptopelia turtur)

2 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia. Cudnie uchwycone. Ja próbuję zrobić zdjęcia owadom ale kiedy przymierzam się do fotki owadzik odwraca się do mnie tyłkiem lub znika w kwiatach albo dalej. Ale będę cierpliwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. O turkaweczki to zazdroszczę - bo poluję na nią a zawsze mi się wymyka.

    OdpowiedzUsuń